Reklamacje

9.1 REKLAMACJA - NIEZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ.



1. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać: dokładny opis wady, termin ujawnienia wady, imię i nazwisko Klienta, adres zwrotny, numer telefonu, adres mailowy. Do reklamacji należy dołączyć dowód zakupu towaru. Reklamowany towar powinien być czysty. W celu usprawnienia procesu reklamacyjnego prosimy o wydrukowanie i wypełnienie poniższego formularza:

2. Reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem prosimy odesłać na adres:

Factoryprice.pl

ul.Krakowska 37-45
Budynek "D", parter

50-424 Wrocław

3. Firma w terminie 14 dni powiadomi klienta o decyzji w sprawie sposobu realizacji reklamacji. 

4. W przypadku uzasadnionej reklamacji produkt uszkodzony zostanie naprawiony (za zgodą klienta). Jeśli naprawa nie będzie technicznie możliwa produkt zostanie wymieniony na nowy i odesłany na koszt Sklepu Internetowego. 

Jeżeli naprawa/ wymiana towaru będzie technicznie niemożliwa, Sklep Internetowy zwróci Klientowi równowartość wpłaconej kwoty obejmującej także koszty dostawy. W tej sytuacji Klient może także dokonać wyboru pomiędzy zwrotem wpłaconej kwoty, a otrzymaniem innego produktu w zamian za reklamowany.

 

9.2 OTRZYMAŁEM NIEWŁAŚCIWY PRODUKT.

Co zrobić, jeżeli otrzymam  niewłaściwy produkt?

W factoryprice.pl to sytuacja prawie niespotykana, ale jeśli przez pomyłkę otrzymałeś produkt inny niż w zamówieniu (np. niewłaściwy rozmiar, niewłaściwy model, zły kolor) -  bez obaw, sytuacja zostanie niezwłocznie wyjaśniona. Dokonamy wymiany towaru na właściwy w najkrótszym możliwym terminie - oczywiście na koszt Sklepu.

Skontaktuj się z działem obsługi klienta rozwiążemy problem jak szybko to możliwe, skorzystaj z 1 z poniższych opcji:

- odpowiedzi na mail potwierdzający zamówienie,

- telefonicznie (poniedziałek – piątek w godz. 8 -16.00) pod numerem 505-255-536

Prosimy o podane nr zamówienia i opisanie na czym polegała pomyłka.

9.3 PRZESYŁKA USZKODZONA W TRANSPORCIE.

Nadawane przesyłki są prawidłowo zapakowane i zabezpieczane do transportu. Jeżeli mimo to opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia (np. zgnieciony karton, rozerwana folia, zamoknięte opakowanie), w obecności kuriera możesz sprawdzić, czy zawartość przesyłki zgadza się z Twoim zamówieniem.

W przypadku niezgodności zawartości paczki lub uszkodzenia produktu najlepiej nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera zażądać spisania protokołu szkody.

Sytuację prosimy niezwłocznie zgłosić w Dziale Obsługi Klienta firmy 737-568-528 Sklep internetowy złoży reklamacje u przewoźnika, a nowy produkt zostanie ponownie wysłany do klienta jak najszybciej.

W przypadku ewentualnego braku towaru dokonamy zwrotu wpłaconej kwoty obejmującej także koszty dostawy.

 

9.4 NIE OTRZYMAŁEM PRZESYŁKI.

Jeśli otrzymałeś e-mail z powiadomieniem o nadaniu zamówienia, a przesyłka nie dotarła w ciągu 2-3 dni sprawdź status przesyłki na stronie K-EX

Przesyłka nadana Pocztą Polską mogła zostać awizowana i czeka 14 dni na obiór we wskazanym urzędzie.

W przypadku, gdy status przesyłki jest niejasny skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta  505-255-536 lub mailowo shop@factoryprice.pl– postaramy się szybko ustalić przyczyny opóźnienia w dostawie. 

 

9.5 TOWAR KTÓRY ZAMÓWIŁEM, JEST NIEDOSTĘPNY.

Dokładamy wszelkich starań, aby dostępność produktów na stronie Factoryprice.pl.pl zawsze odzwierciedlała stan faktyczny. W rzadkich sytuacjach, towar który podczas składania zamówienia był dostępny, może być faktycznie wyprzedany z magazynów (w okresie aktualizacji informacji o jego dostępności lub w wyniku dużej dynamiki sprzedaży).

W przypadku, gdy sklep nie będzie mógł spełnić świadczenia pracownik sklepu niezwłocznie poinformuje o możliwości skorzystania w zamian z innej oferty produktowej lub o zwrocie otrzymanych pieniędzy.

Factoryprice.pl